onsdag den 8. september 2010

H&M

Det ville være synd at sige at H&M og tjener mange på mig.
Måske 500 årligt, hvis de er heldige. Jeg bliver forvirret
og irriteret over alt det tøj der hænger i butikkerne.
Man skal skille grimt fra grimmere, billigt fra billigere
og mærkeligt fra mærkeligere og så er man måske heldig
at finde noget der rent faktisk er pænt ind imellem alt det,
grimme, billige og mærkelige. Desværre synes jeg ofte det er
dårlig kvalitet og at man hurtigt skal smide tøjet ud igen,
der vil jeg hellere købe noget der er lidt dyrt og bedre kvalitet.
Men når det så er sagt, så har jeg kigget på denne strik og synes
den er rigtig fin (som regel køber jeg kun ting derfra, jeg har set
i deres kampagner eller andre steder). I går var Andres og jeg så
i H&M og jeg fandt den både i denne grå, men også i en brun og
jeg købte dem begge. De er faktisk rigtig fine og gode at have på
i vuggestuen, så nu må vi se, hvor længe de holder.
I det hele taget er jeg ret vild med alle de lækre striktrøjer,
som præger dette efterår og vinteren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar