mandag den 20. september 2010

MANDAG

Øv, hvor er jeg bare mandagstræt. Sådan en rigtig mandag, hvor man bare ikke kan komme i gang efter weekenden. Jeg vågnede kl. 7.30 og håbede i mit stille sind at jeg ikke ville blive ringet op og kaldt på arbejde, men inderst inde vidste jeg jo godt at det ikke ville ske. Så faktisk ti minutter efter ringede min tlf med en stemme der spurgte om jeg kunne møde 9.00 til 17.00. Og så gjorde jeg noget, som jeg sjældent gør. Jeg stod op, selvom jeg godt kunne have sovet 20 minutter mere. Det ligner ikke mig, men dermed havde jeg masser af tid til at gå i bad.
Synes til gengæld det blev en lang dag. Ikke nok med at jeg var mandagstræt, så var alle børnene i mandagshumør og rigtig umulige, så jeg synes virkelig det har været en hård dag. I morgen har jeg kun 7 timer, til gengæld skal jeg så møde kl. 6.00 på onsdag, det bliver en dræber!
Kl. runder de 21.00 om lidt og jeg tror bare jeg vil gå ind i min seng og så går der nok ikke lang tid før jeg falder i søvn. Hvilket liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar