søndag den 19. september 2010

COLA




Åh, hvor jeg dog elsker at have en familie der køber cola
om søndagen, fordi de ved at efter tre dage i byen, så er cola
bare det første on my mind når jeg slår øjnene op.
Jeg er så mast lige nu, ved ikke om jeg skal på arbejde i
morgen, men jeg er overbevist om at de nok skal ringe og
høre om jeg kan, så i dag handler kun om at slappe af. Andres
kommer senere og så skal vi se The Last Song og tror også jeg
vil lokke ham til at se Across the Universe.
Selvom jeg elsker min familie for at købe cola, så er jeg ikke
helt så glad for at de er så aktive på en søndag som denne,
det betyder nemlig at jeg nok bliver nødt til at rejse mig fra
sengen og hjælpe min søster med at køre nogle ting på losse-
pladsen. Måske med et smut forbi Mc'en. Er bare nået frem til
den konklusion at Burger King bare er bedre. Men kan nok godt
nøjes med Mc'en i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar