fredag den 3. september 2010

MIN FREDAG


Jeg mødte i vuggestuen i morges kl. 8:30. Jeg hyggede med
en masse dejlige børn hele formiddagen og så havde jeg fri kl.
12. Jeg fik sagt farvel til Maria, som havde sidste dag i dag, fordi
hun skal på en spændende rejse til Sydamerika. (det var hende
der skaffede mig jobbet i vuggestuen). Jeg håber hun får en god
tur. Da jeg kom hjem spiste jeg lidt frokost og så faldt jeg vist i
søvn i en halv times tid. Jeg skulle møde på Sophienholm kl. 15.
Kl. 16:30 åbnede dørene til fernisering af den nye udstilling som
er en del af Golden Days festival. Kl. 18:40 havde jeg fri igen, så
jeg kørte hjem og spiste aftensmad. Jeg aftalte med Augusta at vi
skulle tage i biografen, så vi tog ind og så "Toy Story 3".
En overraskende god film og så var den i 3D, så vi havde flotte
briller på, som i kan se på billedet :) Der er "Walk the Line" i tv,
så den vil jeg falde i søvn til nu.
Sov godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar