fredag den 3. september 2010

TORSDAG

Torsdag mødte jeg så i vuggestuen igen, dog kl. 9, men havde stadig ikke helt vænnet mig til at stå så tidligt op. Jeg skulle være der til kl. 16 og jeg synes det var en god dag. Jeg havde lidt mere styr på det jeg gjorde, selvfølgelig er jeg stadig under oplæring og vil nok føle at jeg er det et stykke tid endnu. Men bare det at man føler der er lidt fremskridt hver dag er rart. Meningen er jo også at jeg skal være til hjælp og ikke bare være et ekstra barn, selvom det er jeg nu slet heller ikke. Jeg lærer også børnene bedre at kende og omvendt, i går spillede jeg bold med en masse af dem og det var rigtig sjovt.
Jeg var godt nok træt da jeg kom hjem, tror også jeg faldt lidt i søvn på sofaen og derudover gik jeg tidligt i seng. Men alt i alt var det en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar