torsdag den 23. september 2010

UDFLYTNINGSKLAR ELLER NÆSTEN

Min kære mormor er en god Valby-borger og følger mig i, hvad der sker. Hun var så gået forbi Alstrøm på Valby Langgade og havde set at de lukkede, så der var 50% på alt i butikken.
Min søde mor har lavet en "flyttekasse" til mig med alt godt, som er nødvendigt når man flytter hjemmefra, hun har endda en afkrydsningsliste, så hun kan holde styr på, hvad jeg har og hvad jeg ikke har. I går blev vi så enige om at køre forbi Alstrøm på Valby Langgade. Der var allerede meget tomt på hylderne, men vi fandt dog et strygejern og en elpisker til kun 200,- i alt.
Det er bare dejligt at have en mor der tænker over sådan noget, når jeg med garanti ville synes at strygejern, elpisker, blender osv. var de mest dødsyge ting at bruge penge på lige når jeg er flyttet hjemmefra.
Som det ser ud nu skal tingene dog med til Paris, men så er det heldigt at min far har en stor bil og ikke har noget imod at køre langt.
Apropos Paris og fremtid plus alle de penge der skal spares sammen til det, så føler jeg at jeg er godt på vej. Med arbejdsuger på i hvert fald 40 timer burde pengene snart rulle ind på kontoen og jo flere der ruller ind jo flere kan jeg spare op af. Det er en dejlig fornemmelse at tjene sine egne penge og rigtig mange penge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar