lørdag den 11. september 2010

ØV

I dag gad jeg bare ikke. Jeg gad ikke kun have sovet 6 timer, jeg gad ikke stå op da vækkeuret ringede halv ti, jeg gad ikke tage tøj på, jeg gad ikke køre på arbejde, jeg gad ikke skulle være på arbejde. Og jeg gad slet ikke være der i 7 timer.
Men det skulle jeg altså og nu sidder jeg her så.
Jeg synes det er hårdt at have været på arbejde 36 timer i denne her uge og så lige tage 14 timer oveni her i weekenden. Plus 31 timer i næste uge. Det giver 11 sammenhængende arbejdsdage i alt, det er lidt hårdt synes jeg.
Men jeg kan heldigvis se frem til en god løn og så tre fridage i slutningen af næste uge. Så skal der også festes igennem, det har jeg ikke rigtig gjort længe.
Torsdag er der gamle elevers aften på Kirkebjerg, fredag holder Andres fødselsdag og lørdag holder Joachim fødselsdag, det bliver sjovt.
Men lige nu vil jeg glæde mig allermest til at få fri og komme hjem og ligge mig på sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar