torsdag den 9. september 2010

LANG DAG

I dag har jeg været i vuggestuen fra 8.00 til 15.30.
Det er hyggeligt og sjovt, men også hårdt og uden at
sige for meget lidt ubehageligt en gang i mellem.
Efter vuggestuen tog jeg hjem og nåede næsten at se
"Across the Universe", som jeg købte forleden dag.
En fantastisk god film der er lavet over en masse beatles
sange, det sjove er at de passer så godt ind i historien at
man skulle tro de var lavet til filmen. Det er en film
jeg kunne se flere gange om ugen.
Kl. 18.30 skulle jeg være ude på Sophienholm, der var et
arrangement, så der var en masse praktisk arbejde med
at krydse navne af på en liste og få betaling, men
heldigvis kunne jeg tage hjem igen 20.30.
Billedet er ude fra Sophienholm, jeg kan jo bestemt ikke
klage over udsigten, der er virkelig smukt.
Snart skal jeg sove og så tager jeg lige 8 timer i
vuggestuen i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar