onsdag den 22. september 2010

INDENDØRS HYGGE


Så jeg stod op kl. 05.15 i morges. Ikke en særlig sjov oplevelse,
men når alt kommer til alt heller ikke den værste oplevelse.
Jeg kom ud af sengen og på arbejde. Overraskende nok var der
en del børn der kom mellem 6 og 7. Jeg havde ellers sat
spørgsmålstegn ved det, men tiden gik jo bare hurtigere og lige
pludselig var kl. 8. En lille pige fik ved et uheld proppet sin
finger i næsen på mig og jeg kunne med det samme mærke
at den ikke var helt god og at det gjorde ret ondt og kort tid efter
væltede det ud med blod og det blev det så ved med i et kvarter -
tyve minutter. Av. I øvrigt var det første gang jeg nogensinde
har haft næseblod. Resten af dagen gik stille og roligt.
Jeg havde fri 12.30, så jeg tog hjem og satte mig i sofaen, hvor
jeg så har siddet lige siden med the og Costume, det er rart.
I virkeligheden burde jeg lige cykle en tur op på det
fritidshjem min søde veninde Augusta arbejder på og derudover
burde jeg rede en krise i mit hår, men begge ting kræver at jeg
flytter mig fra sofaen og det kan jeg egentlig ikke overskue.
Forresten er jeg ikke voldsomt træt, som jeg ellers havde forudset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar