onsdag den 29. september 2010

MIT LIV LIGE NU

I dag var jeg i vuggestuen fra 7-13, min far kom og hentede mig
da jeg fik fri og vi kørte ud for at handle. Da jeg kom hjem lagde
jeg mig på sofaen og havde egentlig regnet med at skulle ligge der
resten af dagen, men så ringede de fra Sophienholm og spurgte om
jeg kunne komme fra 16-19, det sagde jeg ja til. Da jeg havde lovet
at lave mad til mine forældre skyndte jeg mig at gøre det og så
kørte jeg til Sophienholm og havde nok en af de nemmeste vagter i
længere tid, fortrød at jeg havde sagt ja lige da jeg gjorde det, men
når det kom til stykket var jeg egentlig meget glad for det.
Mine forældre rejser til Spanien i morgen, så skal stå op kl. 4.00 og
køre dem i lufthavnen, heldigvis kan jeg lige nå hjem og sove et par
timer inden jeg skal møde i vuggestuen kl. 7.30. Jeg får fri 15.30
og skal så være på Sophienholm kl. 17-20.30. Jeg føler jeg arbejder
hele tiden, men det gør jeg jo også - det bliver til mindst 40 timer om
ugen og de weekender, hvor jeg er på Sophienholm når det helt op
på 54 timer. Det er hårdt, men på den anden side kan det jo også betale
sig. Min opsparingskonto bliver meget glad i hvert fald.
I weekenden skal jeg til Galla på GHG og gammel elevaften på KJS, så
det er jo faktisk 2x gammel elevaften. Det bliver sjovt. Søndag skal jeg
heldigvis absolut ingenting. Så det må være en dag dedikeret til ren
afslapning. Så sådan ser mit liv ud lige nu - arbejde, søvn, arbejde,
forældre ude og rejse, arbejde, fest, weekend, afslapning, arbejde. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar