søndag den 19. september 2010

THINKING - NO THINKING

Nogle gange tænker jeg for meget, andre gange gør jeg ikke.
F.eks. som i denne weekend, hvor jeg har festet non-stop i
tre dage - No thinking
Nogle gange tænker jeg over min fremtid, andre gange gør jeg ikke.
F.eks. når jeg tvivler på om jeg overhovedet har en plan med min
fremtid eller om den jeg har overhovedet er realistisk
- Thinking
Nogle gange tænker jeg på mine venners følelser, andre gange gør jeg ikke.
F.eks. når jeg når et punkt, hvor jeg bare kun har lyst til at være
egoistisk - No thinking
Nogle gange tænker jeg over om de overhovedet vil mig, andre gange gør jeg ikke.
F.eks. når en gammel ven gang på gang siger at jeg er savnet, men
samtidig gang på gang aflyser aftaler eller bare ikke tager sin tlf
- Thinking
Nogle gange tænker jeg over de ting jeg gør, andre gange gør jeg ikke.
F.eks. når jeg som i denne weekend har drukket mig fuld tre dage
i træk og lavet flere dumme ting end det burde være muligt.
- No thinking
Nogle gange tænker jeg på om mit liv giver mening lige pt., andre gange gør jeg ikke.
F.eks. når jeg ikke føler jeg får noget ud af min hverdag, mit job, mine
interesser, mine forhold, min familie, mine venner, mit liv
- Thinking

Ingen kommentarer:

Send en kommentar