onsdag den 29. september 2010

LØN


I dag fik jeg så første omgang af min løn. Det var fra Sophienholm,
i morgen får jeg så fra vuggestuen. De fleste ryger dog over på min
opsparingskonto og det gjorde størstedelen også i dag pånær 300-
400 kr. Det er selvfølgelig surt at jeg ikke kan gå ud og bruge dem
nu og her, men på den anden side så har jeg nu til et par Christian
Louboutin sko og lidt til, som jeg kan købe i Paris. Det bliver sjovt.
Det er dejligt endelig at få en seriøs løn, men jeg føler også jeg har
knoklet for det og jeg føler absolut at det er fortjent at kunne bruge
en masse penge i Paris og på Gran Canaria, selvom det nok er
begrænset, hvor mange penge jeg kommer til at bruge på GC. Men
jeg glæder mig godt nok meget alligevel til begge rejser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar